domowe urządzone gaśnicze,

Projekt Dom ! z ogniochron

21:44:00 Blaneczkowo 2 Komentarze



Przychodzi w życiu taki dzień - kiedy te nasze marzenia, plany się spełniają <3
Kochani ruszam z PROJEKTEM DOM  - mam nadzieję, że będzie inspirująco :)
Na Fb i instagramie Ci co widzieli - wiedzą, że odebraliśmy klucze, zatem zaczynamy działać.
Chętnie przyjmę wszelkie wskazówki, porady, itd. :)
Piszcie, oznaczajcie, podsyłajcie inspiracje !!
A jak dom to zacznę od najważniejszego - czyli bezpieczeństwa.

Każdy musi mieć w domu swojego strażaka Sama :)
Ja trafiłam na ogniochron - widzieliście ich ofertę -> kliknij TU ?
Jak producent pisze domowe urządzenie gaśnicze "przeznaczone jest do gaszenia pożarów w zarodku. Mały ciężar, uniwersalność, zastosowanie środka gaśniczego w postaci proszku oraz prostota działania umożliwiają użycie urządzenia przez osoby dorosłe bez specjalnego przeszkolenia.
Doskonale sprawdzi się w salonie z kominkiem lub innych pomieszczeniach mieszkalnych".

Czyli jak znalazł dla mnie :) bez szkolenia, kominek będzie - co tu więcej chcieć !?
Wiecie co jest jeszcze fajne ?
Zdecydowanie design tych gaśnic - nie zamierzam jej chować do szafki, o nie !
Ba ! będzie miała swoją honorową miejscówkę

Zatem, jeśli w najbliższym czasie będziecie wybierać się na jakąś parapetówkę, to wiecie co kupić ? :)
To nie tylko fajowski gadżet, z nim po prostu czujesz się bezpieczna ! :)









Podobne posty

2 komentarze:

  1. Dawaj więcej zdjęć domu !
    Gaśnica fajowska nawet nie wiedziałam, że takie są.
    pozdro Syla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zagraj w konkursie na fb :) zawsze może być Twoja :)

      Usuń